2013. július 3., szerda

Hamarosan...



Sziasztok!


Elgondolkoztam, tényleg sokat rágódtam a dolgon, és döntésre jutottam.Bár kétlem, hogy bárkit is érdekelne még a folytatás de nagyon mérges lennék magamra ha nem fejezném be a blogot. Szóval még ezt az évadot végig írnám aztán majd lesz ahogy lesz, ah lesz még érdeklődő akkor talán tovább folytatom ha nem akkor 2 évad után lezárom a blogot, de NEM most. De most már jobban vagyok, sok minden történt azóta rendeződtek a gondolataim és hát ja...remélem van aki örül a hírnek, mert visszatértem!:D
Puszi: Witta
Ui.: Az új rész hamarosan érkezik! ;)

4 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök neki, alig várom az új részeket. :3

    VálaszTörlés
  2. Jajjj végre eddig szinte minden nap azt néztem hogy van-e bejegyzés és végre meggondolod magad...és jajjjajja annyira jó!!!! Nagyon várom a kövit és én biztos hogy olvasni foglak!!! :D :3

    VálaszTörlés