2013. június 15., szombat

Sajnálom


Mint látjátok ez nem egy rész. Ez egy amolyan "mondjuk el mi a helyzet hátha elolvassa valaki" bejegyzés. Szóval következő a helyzet...

 



Nem tudom hogy, hogy vagy miért illetve mikor történt de egyszerűen leálltam. Úgy értem, nincs igazán kedvem tovább írni a történetet. Meg mondom miért. Azért mert olyan nagy divat lett ez a fanfiction írás hogy olyan mintha ez a blog is csak egy újabb porszem lenne a sivatagban, mintha ez is csak egy újabb ugyan olyan sablonos, és unalmas történet lenne ahol szerelembe esnek és ennyi. Már nincs meg az a varázs írás közben mint amikor elkezdtem. Nem tudom, talán majd vissza jön egyszer, de most a srácokkal is így vagyok, mintha egy picit kiszerettem volna belőlük. Már nem követem nyomon minden lépésüket, azt se tudom hol vannak most. Szóval tényleg sajnálom, ezen nincs mit tovább fejteni, vagyis lenne csak nem hiszem , hogy érdekelne bárkit is.

6 megjegyzés:

  1. Pedig szerintem nagyon eredeti volt a történeted. Sajnálom, hogy abbahagyod!:(
    Mostanában a fiúk megváltozása miatt az ismerőseim körében is rengetegen szerettek ki belőlük, teljesen. Persze nem úgy értem, hogy te is megutáltad őket, csak csökkent egy kicsit a rajongásod irántuk. Hát, némelyik barátnőmnek is.:\
    Azért remélem, egyszer, talán, visszatérsz majd és folytatod a blogod.:)
    xoxo

    VálaszTörlés
  2. Én is nagyon sajnálom, hogy nem folytatod, mert nekem a kedvenceim közé tartozik és mindig izgalommal tele vártam a következp részt.
    Viszont a fiúkkal én is így vagyok. Írok róluk a blogomban, meg néha zenét is hallgatok tőlük, de már nem érdekelnek annyira.
    Ha pedig visszatér a kedved, és ismét neki állsz a blog folytatásának örömmel fogom tovább olvasni! ;)

    VálaszTörlés
  3. Én igazából nem azt írtam le, hogy abba hagyom az írást. Csupán azt, hogy már semmi egyedit nem érzek a blogban, tök idegen. Olyan 90% hogy fogom folytatni a történetet, csak nem egy-két napon belül. Szerintem megtudjátok érteni, ha úgy írok hogy nem érzem sajátomnak az egészet akkor nem lesz más csak egy nagy erőltetett sz*r. Egyébként nem az írással van a gond mert mindennap írok magamnak novellákat vagy kis történeteket, hanem itt a One Direction fanfiction a bukkanó...TÚL SOK VAN BELŐLE. De ezt szerintem ti is tudjátok. nem hiszem, hogy pont még egyre lenne szüksége a blog világnak. Ki tudja talán majd az egyik történetemet (ami nem fanfiction) blogspot-ra hozom, csak félek hogy senki nem olvasná, de mindegy is ez még a jövőzenéje. :) Egyenlőre ezen a blogon kell gondolkoznom.
    xx Witta

    VálaszTörlés
  4. Hát sajnálom! Engem igazán érdekelt volna ez a történet! Most komolyan? Annyira vártam, hogy meggyógyuljon...
    Remélem azért hamar visszatérsz! Ne add fel!

    VálaszTörlés
  5. En nagyon szerettem a blogodat es egyik baratnom mutatta es ez lett a kedvenc blogom suliba menet mindig megbeszeltuk tok jo volt ;) remelem egyszer folytatod ! es a blogod olvasasa kozben olyan erzesek fogtak el ami csak nehanynal es awwh *.* nemistudom leirni megfeszul a testem es beleborzongok olyan kiraly ;) es a fiukkal kapcsolatban nekem is pont ilzyen erzeseim vannak es nekem szabalyosan buntudatom van amiert nem erzek ugyanugy irantuk :'( es ez reszben miattam van mert nem erdekloduk ertuk annyira ... de amugy ezeketva helyzeteket meg lehet erteni abbol a szempontbol h azt se tudjak letezem.. tweetjeimet nem lattak meg koncerten nem voltam... nemcsoda h " mulik a romanc " ! kicsit szemelyeskedesbe fordult at a hozzaszolasom ... de a lenyeg benne van :') !

    VálaszTörlés
  6. Pedig olyan jól írsz egyik kedvencem :D

    VálaszTörlés