2013. szeptember 22., vasárnap

A blog jövője

Sziasztok, most nem fogok itt hosszas beszédet tartani, csupán egy kérdést fogok feltenni. Mindenki szavazzon, a blog jövője a kezetekben van. (:

Szóval, a kérdés a következős, folytassam a blogot vagy sem?
Ha igen érdekel a folytatás akkor nyomj a 'Tetszik'-re, ha pedig nem akkor értelemszerűen nyomj a 'Nem tetszik'-re.

 Mert ha nem érdekel senkit akkor nem fogok időre írni hanem végig játszom a történetet a fejembe és nem teszem közzé hanem csak magamnak írok. Viszont ha még kíváncsiak vagytok a folytatásra akkor azt jelezzétek.
Tudom az utolsó rész nem a legjobb dolog volt amit össze hoztam, de ha nem tetszik akkor azt is írjátok, csak tudjam, hogy van még olyan aki olvassa.

Csak ennyit szerettem volna, további szép napot! :)

7 megjegyzés:

  1. Mi az, hogy nem érdekel minket? Ch... Telefonról vagyok és Tetszikeltem is, de muszáj volt írnom. Kérlek ne hagyd abba! Nekem nagyon is fontos.

    VálaszTörlés
  2. Jujj engem nagyon érdekel!!!Abba ne hagyd addig amíg újra jönnek össze nem jönnek megint!!

    VálaszTörlés
  3. Lécci folytad imádom!! <33333

    VálaszTörlés
  4. KÖVITTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  5. KÖVITTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  6. KÖVITTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  7. Tudom hogy már írtam de kérlek ne hagyd abba annyira szeretem a történetet :'( nem lehet itt vége... <3 :'(

    VálaszTörlés