2013. május 8., szerda

~Díj~


Én csak..wow...nem is tudom miért, de huh kaptam egy díjat! Nagyon szépen köszönöm Bius-nak, őszintén nem érzem úgy, hogy megérdemelném, de attól még nagyon hálás vagyok, érte és köszönöm szépen.




Szabályok :

1. Alapkérés, miszerint köszönd meg a díjat, attól akitől kaptad.
2. Tedd ki a díjat az oldaladra akármilyen formátumban, hogy mások letudják menteni.
3. Válaszolj a kérdésekre, amiket kérdeztek tőled.
4. Küld tovább maximum 5 tehetséges blogírónak!

Kérdések:

Sokat gondolkozol mi előtt írni kezdesz egy új részt?
-Általában úgy vagyok egy rész írásával, hogy leülök a gép elé és egy jó ideig csak bámulom az üres fehér szöveg doboz, miközben zenét hallgatok. Egy ideig csak ülök és nem csinálok semmit, csak el tervezem fejben, hogy mit szeretnék hogy történjen a részben, hogy hogy történjen és a többi, és a többi. Aztán egyszer csak maguktól elindulnak a kezeim és meg sem állnak amíg kész nincs egy rész. Szóval igen mondhatni sokat gondolkozok, mert mindig van vagy 3 féle variáció egy részre és amelyiket aztán jobbnak gondolom azt megírom, és kifejtem. Ennyi.

Hogyan szántad rá magad az írásra?
-Igazából nekem volt két előző blogom de egyiket se olvasta senki, és senkinek nem is tetszett, szóval azok nem voltak hosszú életűek, de mindenképp szerettem volna írni egy fanfiction-t és ez vezetett végül az íráshoz. Mondhatni azt, hogy írok csupán a One Direction-nek köszönhetem. 

Van példaképed és ha igen akkor kicsoda?-Nem tudom, hogy ki a példaképem, erre a kérdésre sose tudok válaszolni, de talán Justin Bieber, és Demi Lovato, más más okok miatt, de azt hiszem őket nevezhetem igazán példaképeimnek.
Fontosnak tartod mások véleményét rólad, a blogodról vagy nem?
-Az, hogy az emberek mit gondolnak rólam túlságosan is érdekel, viszont akárki akármit mond azt nem tudom felfogni. Pl. ha valaki azt mondja, hogy úh az a felső tök szép, vagy tök jó az alakod olyankor csak mosolygok, de nem hiszem el teljesen, viszont ha azt mondják, hogy na de csúnya vagy te kövér disznó, olyankor szintén csak mosolygok de amint haza érek és bele vetem magam az ágyba elkezdek szakadatlanul sírni. Arról, hogy mások mit gondolnak a blogomról, számomra nagyon fontos. De eddig szerencsére csak pozitív visszajelzéseket kaptam. :D
Osztálytársaid vagy közeli ismerőseid tudják, hogy blogot írsz?
-Két osztálytársam tud róla de ők nem olvassák mert nem értik. Közeli ismerősöm közül pedig csak a directionerek tudnak róla. Szóval ez nem olyan amit világgá kürtölök. Csak azoknak akik fal iratkoztak a blogra, vagy benne vannak a csoportban.

Kérdéseim:
-Ki vagy mi inspirál az írásra?
-Miért és mikor kezdtél el írni/blogolni?
-Meg vagy elégedve a blogoddal?
-Olvasod a blogom?
-Melyik az a dal ami szerinted rólad szól?


5 megjegyzés:

  1. Az elején megemlítetted hogy nem tudod miért kaptad a díjat de ezt megmondom én neked: Mert egyszerűen gyönyörűen írsz imádom amikor leíros az érzelmeket mert tisztára olyan mintha én lennék az az ember akiről írsz..át tudom érezni... :) és még így egy kérdés a végére: Mikor lesz kövi rész?? :) XD ^^

    VálaszTörlés
  2. Kedves Szerényke! : )

    Nagyon örülök, hogy sikerült boldoggá tenni ezzel a díjjal. Kérlek fogadd el, hogy nagyon tehetséges vagy, ötletes és gyönyörűen fogalmazol. Szerintem nagyon is megérdemelted ezt ezért is küldtem el neked. Nagyok tetszettek a válaszaid. Látszik, hogy őszinte vagy.
    Egyszer szeretnék olyan jól írni mint te!

    Üdvözlet, Bius

    VálaszTörlés
  3. köszönöm szépen a díjat. nagyon aranyos vagy és örülök, hogy tetszik a blogom :) xx

    VálaszTörlés
  4. Szia vár rád egy díj nálam ! :)
    http://closemeintoyourhearth.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  5. Szia! Vár rád egy díj:) http://fightismylifeblair.blogspot.hu/

    VálaszTörlés