2012. november 4., vasárnap

~1. Díj~



DÍJ, amit a Let's prtend it's love írójától kaptam, és nagyon nagyon köszönöm neki! :)

1.) Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról!
2.) A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell!
3.) 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek!
4.) 11 embert meg kell jelölni és linkelni! (Nincs visszaadás/visszajelölés)

1. Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról!

1. 14 éves vagyok
2. Több mint egy éve Németország-ban élek
3. 8, évig tanultam furulyázni, 2 évig zongorázni, és 5 percig gitározni (Y)
4. 2 testvérem van, egy öcsém (11) és egy húgom (5)
5. Nem tudom feltűnt-e valakinek, de oda meg vissza vagyok a One Direction-ért.
6. Az összes "régi" Disney sztárt imádom.
7. Szeretem a horror filmeket, meg az akció-vígjáték, és vígjátékokat is, a romantikus filmeket viszont annál kevésbé :'D
8. Elég egy érdekes iskolába járok :'D
9. Sose tetszettem még senkinek, szerintem egyenesen taszítom a fiúkat xD
10. Tetszik egy srác, de erről csak a legjobb barátnőm tud senki más.
11. Nehezen nyílok, meg és nehezen felejtek, nem szeretek veszekedni.

2.
A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell!
1. Hol jártál már az életed során? Magyarország (Budapest, Debrecen, Balatonfüred, Tihany, Hajdúböszörmény, Salgótarján xd.) Németország ( Siegen xd., Königswinter, Köln, Juist)
2. Milyen helyeket szeretnél meglátogatni? LONDON-t mindenképpen :)) Párizs, Róma, NY, Berlin, és még sok helyre :)
3. Jellemezd magad egy szóval! makacs (illetve sokan ezt mondják, én nem tudom :D)
4. Mióta szereted az 1D-t? február 24 (szóval viszonylag nem rég óta)
5. Fanatikus rajongó vagy inkább csöndes rajongó? egy kicsit mindkettő :DD
6. Ha nagyobb leszel, foglalkoznál az írással? nem hiszem, hogy lenne hozzá akkora tehetségem, hogy hosszú távra tervezzek vele, de talán hobbi szinten igen :)
7. Milyen szakon tanulsz? hát majd a gyakorlat után eldől, hogy milyen iskolába megyek tovább tanulni, egyenlőre még nem tanulok szakot.
8. Mi leszel, ha nagy leszel? nem tudom még :'D
9. Van valami hobbid? talán írás, meg olvasás, már ha ezek a hobbik, igazából fogalmam sincs :D
10. Sportolsz valamit verseny szinten? már nem, de régen kosaraztam
11. Mi az, amire az életedben hihetetlenül büszke vagy? talán az okleveleim :')

3. 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek!

1. Mióta írsz?
2. Mennyire érzed magad jónak, abban amit csinálsz?
3. Mi a nagy álmod?
4. Ki a kedvenc énekesed?
5. Kedvenc blogod?
6. Ha valamit változtatnál (akármi) mi lenne az?
7. Voltál már szerelmes?
8. Miért kezdtél írni?
9. Mi inspirál a legjobban?
10. Ki a példa képed, és miért?
11. Milyennek találod a blogom? (ha nem olvastad még , akkor olvasnád?)

:))
4. 11 embert meg kell jelölni és linkelni! (Nincs visszaadás/visszajelölés) /nem lesz meg a 11!/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése