2013. március 1., péntek

~Díj~



Nem tudom, hogy ez hanyadik díjam mindenesetre nem sokadig viszont ezekért is nagyon hálás vagyok, ezt a díjat pedig Mirtill Rigó-nak szeretném megköszönni :)




Ha megkaptad a DÍJAT, készíts róla egy bejegyzést és tedd ki a KÉPET!



2. ŐSZINTÉN kell válaszolnod a kérdésekre!


3. Összesen 5 SZEMÉLYNEK kell tovább adnod.



4. Ezt egytől - egyig ÁT KELL MÁSOLNOD a lapodra, kivéve a válaszokat!



5. A díjat VISSZAFELÉ NEM LEHET adni! (Annak nem adhatod akitől kaptad, viszont többször is kaphatsz ilyen díjat!)
  

1: Mi a keresztneved, hogyan becéznek?

Vic, de nem mindenkinek legtöbben egyszerűen csak Viki-nek szólitanak, szerintem az unalmas :'D



2: Melyik dalon tudsz igazán sírni?

sírni?? nem igazán szoktam ilyeneken sírni de Cecilia Westbrook-New Moon-on már sírtam egy párszor :DD



3: Félsz a sötétben?

igen xD



4: Szerelmes vagy valakibe?

szerintem nem...:/



5: Mi volt eddig a legcikibb dolog. ami életedben történt veled?

fuu kiskoromban minidg barátnőt akartam keresni keresztapámnak :'D



6: Gondolatban öltél már meg valakit?

nem :DD


7: Szerinted péntek 13.-a szerencsét vagy szerencsétlenséget jelent?

szerintem ugyan olyan mitn a többi


8: Van olyan dolog amit még a szüleidnek sem árultál el?

nincs, mindent elmondok nekik



9: Hallgatsz olyan zenét amit mások előtt cikinek tartasz?

nem, szerintem elég nagy vagyok már ahhoz hogy legyen saját véleményem



10: Kiskorodban sírtál, ha szurit kaptál?

igen sírtam előtte közben és utána is :'D



11: Mit tennél ha hirtelen híres lennél?

nem hinném el :DD


12: Szoktál álmodozni?

még ébren is




13: Járnál Chace Crawforddal?

talán...:DD



14: Hány gyereket szeretnél? Fiú/lány neveink?

2 egy fiú egy lány, Zoé és fiú név most enm jut eszembe ami olyan nagyon tetszik  :DD



15: Adni vagy kapni jobb?

kapni, ez talán magamnakvalónak hangzik de szeretek kapni :DD de adni is jó




16: Titkom?

ha a tet titkod akkor nem tudom, az enyém meg titkos titok :DD




17: Bakancslista?

koncertek, eljutni egy jóó pár koncertre 1D, JB, Eric Saade, Miley, Demi, Selena Nightwish, TPR húú hosszú a lista, de szívesen eljutnék külömböző helyekre mint pl London, Párizs, Berlin, nagyon sok mindent szeretnék még csinálni mielőtt meghalok :DD



A díjat pedig nekik küldöm:
anettxd meg mégegyszer anettxdBea

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése